3e filmpje! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeugdvereniging Ichtus - WaarBenJij.nu 3e filmpje! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeugdvereniging Ichtus - WaarBenJij.nu

3e filmpje!

Door: Ichtus

Blijf op de hoogte en volg Jeugdvereniging Ichtus

25 Juli 2009 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal!

Na een dag cultuur snuiven en ontspannen (het is ook een beetje vakantie:p) in Novi Sad ligt bijna iedereen uitgeput op bed.
Ik wil jullie graag nog even de mededeling doen dat er weer een nieuw filmpje online staat! Kijk maar op:

(via deze link kun je ook de 2 eerdere filmpjes bekijken;))

Een fijne en gezegende zondag morgen in Leerdam en waar iedereen ook zit, en zo gauw als mogelijk is proberen we weer wat te uploaden.

Groetjes namens iedereen, Els

• 25 Juli 2009 - 21:19

Conny:

Prachtig!

• 26 Juli 2009 - 06:42

Adrie:

Geweldig om te zien! Zo maken we toch een beetje mee :-D

• 26 Juli 2009 - 08:39

Idwer:

Indrukwekkend alml!!

• 26 Juli 2009 - 15:44

Mirjam:

Leuk om te zien!

Lieve Lot,
    even een berichtje voor jou. Ik mag volgende week al in dagbehandeling. Vrijdag al afscheid in plaats van 28 augustus! Ik hoop dat je nog een fijne tijd hebt en ik zie je snel weer
    dikke kus en knuffel!

• 26 Juli 2009 - 16:05

Jan En Rineke:

Geweldig om jullie via reisverslagen en filmpjes te kunnen volgen. Petje af voor al het werk wat jullie al gedaan hebben. Veel succes en Gods zegen gewenst.
    Groeten aan allemaal, in het bijzonder aan Pauline.
    Jan,Rineke,Roelanda,Wilco,André,Judith,Harmen,Jasper en Oma de With

• 26 Juli 2009 - 16:33

Bertie:

Super leuk filmpje. iedere keer weer leuk om te zien wat nou precies jullie werkzaamheden zijn en hoe ver jullie al gevorderd zijn met het werk.Hopelijk zijn jullie weer een beetje uitgerust zodat jullie er morgen weer met frisse moed tegen aan kunnen.Succes morgen(in gedachten zijn we bij jullie).
    GR. Hendrik, Bertie en Mathijs

• 26 Juli 2009 - 17:38

Fam. Agema En Mirjam:

Weer een superleuk filmpje, zo krijgen we een goed idee wat jullie daar allemaal doen, en dat is nogal wat, petje af hoor!! Elke dag kijken we even op de site, zo be(leven)we met jullie mee, veel succes nog!! speciaal dikke knuffel voor Lot!

• 26 Juli 2009 - 17:57

Bertie:

Ik kreeg vandaag de tekst van "dagelijks woord" en die wilde ik met jullie delen nl.Wie dorstig zijn, zal Ik verkwikken,; wie uitgeput zijn, geef Ik kracht... Jeremia 31:25
    Denk hieraan als het even wat moeilijker gaat.

• 26 Juli 2009 - 18:51

Familie Havelaar:

hee lotte
    hoe gaat het daar? lekker weer? morgen weer lekker werken? heel veel succes en groeten aan iedereen
    ome peter en lisa

• 26 Juli 2009 - 18:59

Opa Peek:

hallo hier een groet aan Didier en Daisy van jullie Opa....heb je goed gedaan Didier dat cement gestort hoor... doen ze er wel vlechtschermen in voor het verzakken? en wat bemesten die droge grond(een tip van opa he) hoor anders groeien daar geen aardappels en bonen op hoor. kusjes vanuit de camping bij jullie ouders vandaan.....
    ja zo zie je maar Opa is trots op jullie en ook Daisy hebben we gezien....lief hoor hoe je met die gehandicapten omgaat...
    morgen veel kracht en wijsheid toegebeden hoor van ons allen hier

• 26 Juli 2009 - 19:14

Victor Molkenboer:

Beste allemaal,

Ben net terug van een weekje Texel. De koffer kan ingepakt blijven. Maandag zal ik jullie ontmoeten. Inmiddels jullie reisverslagen en een aantal filmpjes bekeken.Ik heb een goed idee gekregen waar jullie allemaal mee bezig zijn. Geweldig !
    Met elkaar kun je veel veel bereiken en iets voor anderen betekenen.
    Morgen zal ik jullie komen versterken met Johan en Tjeerd den Hartog. Tot snel !

• 26 Juli 2009 - 19:36

Gosse:

Wat een geweldige filmpjes allemaal, super om jullie zo op deze manier aan het werk te zien. Mooi ook dat jullie ondanks de andere taal zo leuk bezig zijn met de gehandicapten daar. Zou voor de Heer iets te wonderlijk zijn?

• 26 Juli 2009 - 20:38

Fam. Withaar:

Dank voor jullie filmpje! - Het was rustig vandaag in Leerdam (gisteren ook, en eergisteren...). Hanneke en de rest, jullie worden gemist! Veel sterkte de komende werkweek, vergeet niet alles de Heer te vragen en van Hem te verwachten.
    groeten! (SJ: H3 kwam gister thuis uit Zweden).

• 27 Juli 2009 - 06:22

Fam. Alting:

Hallo Pauline en verder iedereen van Ichtus,

We hopen dat jullie dit weekend een beetje uitgerust zijn en met veel plezier het werk weer oppakken vandaag. Veel succes verder met alle werkzaamheden. We lezen met genoegen jullie verslagen, zo blijven wij ook een beetje op de hoogte met wat jullie allemaal doen.
    De hartelijke groeten van de bewoners van De Kappersouwe.

• 27 Juli 2009 - 09:08

Fam.molenaar.sr:

wehebben jullie verslag gezien,veel bewondering wat jullie gedaan hebben.Veel sterkte en kracht om deze week nog te werken en hopen dat jullie a.s weekend veilig in leerdam aan komen.

• 27 Juli 2009 - 09:18

Elly:

Lieve Marieke den H., eindelijk tijd voor een reactie aan jou! Ik ben weer terug van Schiphol en de mannen vliegen nu naar jullie toe!Wat zou ik graag bij jullie begroeting willen zijn! Ze hadden er zo'n zin in en Tjeerd kwam vanmorgen, om half 6 stond de wekker al!, stralend naar beneden!Hij was er helemaal klaar voor!Hier is het nu wel erg stil geworden met iedereen in Servië en Spanje. We hebben ook nog een jarige dochter en zus vandaag, dus daar zal ik in m'n eentje op snoepen! Allemaal de hartelijke groeten van mij, waar we ook zijn we zijn door onze Hemelse Vader verbonden!
    Veel plezier met elkaar en met al het klussen!!

• 27 Juli 2009 - 11:46

Kjeld:

Het is fijn om de dingen zo te zien! Dit is toch een stuk beter dan gewoon wat verhalen lezen :) Veel succes met de laatste week!

En Pauline, zonder jou is het niet leuk. Nog maar een paar daagjes. Xjes!

• 27 Juli 2009 - 13:50

Jacques & Annet:

He hallo!

Wat geweldig leuk om jullie weer 'live'te zien. Jullie hebben echt al een hoop gedaan.

Ook voor deze week... veel succes met klussen en bij de gehandicapten! Is de burgemeester al gearriveerd?

Groetjes, Jacques-Annet-Myrthe-Levi

• 27 Juli 2009 - 17:02

Mathijs V. Beusekom:

ej iedereen daar,

de filmpjes zijn echt vet.
    echt goed wat jullie allemaal doen.
    SUPERRRRRRRR!!!!!:D
    nou veel s6 verder enuuh werkse hè

en een extra knuf voor lot!

de mazzel,
    mathijs

• 27 Juli 2009 - 17:33

Gerrit En Ineke:

Iedereen veel werkplezier en gezelligheid met elkaar toegewenst!

• 27 Juli 2009 - 19:00

De Buurtjes :

Hallo familie Hol,
    Volgen jullie en nemen ons petje voor jullie allemaal af. In die hitte en dan bergen verzetten - geweldig hoor. Wensen jullie nog veel succes en natuurlijk ook veel gezelligheid.

• 27 Juli 2009 - 19:56

Arianne:

Hallo allemaal,

Hier een groet vanuit Ouddorp!! Wat tof om te lezen en vooral te zien wat jullie daar allemaal al hebben kunnen doen en daar samen van kunnen mogen genieten! Heel veel succes nog de komende dagen! I pray for you all!! Be blessed!

P.S. voor degene die dit leest: geef Mariek d H een kus van me!

• 27 Juli 2009 - 20:24

Fam Romijn:

Gewldig om te zien het filmpje. Karin voelt zich daar helemaal thuis. Ernst Jan zegt echt mijn zus.We missen steeds meer je gezellige babbel en dikke kus van ons alle. Jullie hebben al veel werk verricht. Veel werk plezier de laatste week. God heeft met jullie daar een plan en leidt het tot iets moois.Er is van beide kanten veel te geven en te ontvangen.

• 28 Juli 2009 - 01:28

Familie Liefting...:

Wauw, wat een werk! Ben te vroeg van Ichtus afgegaan zie ik wel..
    We bidden voor zegen op jullie werk en voor een goede sfeer onderling.
    Verder dikke, dikke knuffel voor Wilmienke,
    Joch

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Jeugdvereniging Ichtus

Hallo! Wij zijn de jeugdvereniging Ichtus uit het mooie Leerdam. In 2009 mochten wij aan de slag in Servië. We hebben daar een zigeunerdominee een eigen kerk gegeven, helpen bouwen en zijn aan de slag gegaan met gehandicapten. Maar ons avontuur in Servië krijgt een vervolg. Velen van ons hebben namelijk nogmaals het verlangen aan de slag te gaan in Servië. Daarom zijn we twee jaar geleden opnieuw begonnen met actie voeren. En nu is het zo ver, we gaan weer naar Servië! Maar we hebben nu andere projecten dan de vorige keer. Zo hebben we een 5tal projecten waar we met 55man sterk voor staan. Zo hebben we kinderwerk, educatiewerk en werk bij de gehandicapten. Ook gaan we aan de slag in een tuin en knappen we een school op. We hopen alle achterblijvers in Nederland op de hoogte te houden van al onze activiteiten in Servië. Laat ook gerust een berichtje achter, dat vinden we leuk! :D Groet, Ichtus!

Actief sinds 16 Juni 2009