Reacties vanuit Servie + DE EERSTE FOTO's - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeugdvereniging Ichtus - WaarBenJij.nu Reacties vanuit Servie + DE EERSTE FOTO's - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeugdvereniging Ichtus - WaarBenJij.nu

Reacties vanuit Servie + DE EERSTE FOTO's

Door: Ichtus

Blijf op de hoogte en volg Jeugdvereniging Ichtus

24 Juli 2009 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal! Omdat ik de ‘eer’ heb dat mijn laptop overal voor gebruikt wordt hier, en de taak om de blog een beetje bij te houden, wil ik jullie nog iets leuks vertellen! Om de 2 dagen zetten we al jullie reacties op powerpoint en laten we ze aan de groep lezen. Nu hebben we iedereen een briefje geschreven om zo in een paar zinnen hun reactie terug te geven (makkelijker dan al die smsjes!). (niet iedereen heeft er gebruik van gemaakt, maar wel een heleboel mensen!:)) Dus veel lees- en reageer plezier! Groetjes Els

Harm: Hallo iedereen, leuk al jullie berichtjes op de blogs! Bedankt voor de steun en het gebed van jullie allen, echt super! Ciao en God bless

Lotte: Lieve papa en mama en Math, bedankt voor al jullie superlieve reacties op de blog…het is hier echt helemaal top! De afgelopen dagen lekker gewerkt en morgen voor het eerst naar de gehandicapten. Spannend! Ik mis jullie wel hoor. Heel veel zegen en een dikke kus voor jullie alle drie vanuit Servie.

Linda: Hallo fam. Bogerd. We hebben het hier super naar ons zin! En ik heb gehoord dat het bij jullie slecht weer is. Nou, hier niet hoor, super weer! Groetjes.

Tanne: Lieve pap, mam en de rest. Hier alles goed. Aris is poepie bruin, bij mij is alleen mijn gezicht rood. We krijgen reuze spierballen dus Kilan is straks niet meer degene die opschept! Liefs Tanne. PS Doe de groeten aan Kilan, Jorn en flipje.

Hans, Meta, Mirjam, Irene, Martijn: Hallo daar, liefs van ons en alles oke. Groetjes van ons allemaal.

Wilmienke: Lieve allemaal. Bedankt voor de berichten. Het is echt tof (en ook echt werken, haha), ik kan al complete tuinen aanleggen nu! Julia sterkte met bijkomen uit het ziekenhuis. En een hele dikke kus voor Jannelien.

Eymeke & Sanne: Lieve leuke allemaal. Super dat jullie allemaal zo met ons meegenieten. Het is hier echt heel erg tof, en jullie zullen zeker nog wel veel van ons horen. Dikke kus voor ons papa’s, mama’s, broertjes en zusje.

Peter: Kunnen jullie wat regen deze kant opsturen? Tropische temperaturen hier!

Marieke dH: Heej lieve Anne, we zijn er 2 weken niet he! Heb je nog een verrassing voor ons als we terugkomen?

Lianne: Heej allemaal, echt super mailtjes pa! Het zal inderdaad wel anders zijn in Leerdam.

Wilfred: Heej Anne, ik krijg jou nog wel dametje! Voor de rest is het hier best uit te houden hoor!

Marieke dH & Jola: Danielle, jouw geniale reacties vind ik echt het geniaalst. Duizend kusjes van Jo en een mega hug van Marieke.

Gertjan: Bedankt voor de mooie reacties! En schrijf er nog maar een paar reacties bij!

Marieke & Jacoline: Lieve papa en mama. De waterlelies al gevangen? Bril nog heel? En behangplaksel al uit de haren getrokken? (Jaco is heel zenuwachtig voor de metamorfose). Pap, al EDMIOS geweest? Geniet ervan! We hakken, graven, sjouwen en harken hier alsof het een lieve lust is, maar we genieten vooral enorm! We weten nu zelfs het verschil tussen een sikkel en een zaag! We knuffelen gemiddeld een half uur per dag, goed hè! Veel liefs en Volimte (houden van jullie). Marieke en Jaco (sorry pap)

Tamara: Leuk om die reacties van jullie te horen! Heb het super naar mn zin! Tot snel en veel kusjes.

Johanna: Hallo allemaal! Wat leuk dat jullie ons bijhouden elke dag! Petra, ik zou hard gaan zonnen, anders win je het niet! Erg moe, leuk, mooi, indrukwekkend is het hier. Kusjes aan iedereen.
Aris: Restantje Rietveld, is het een beetje te overleven nu? Voorlopig bevalt het me wel hier, maar kijk ook wel naar jullie uit.

Marco: Ik vind het mega leuk hier. Ook de heenreis was lang maar super grappig. Aan al mijn vrienden en familie die thuis zijn een fijne vakantie toegewenst!

Karin: Heej allemaal, echt superleuk om al die reacties te lezen! Het is hier echt super en die gehandicapten zijn echt poepies! Hihi.

Jansje: Matthijs, ik kreeg hier al te horen dat ik wel kon ruilen van vriendje met zo’n reactie. Maar even serieus, het gaat hier goed! Ook de groetjes aan mijn papa en mama. (Leuk he, regen in de vakantie!)

Boudewijn: Heej lieve achterban, tof om alle reacties te lezen! Familie, laat je ook eens wat via de site horen? Shalom!

Irene: Heej Marchill, als het goed is lees je dit! Doe alle opa’s, oma’s, Annie, Ton en Maus maar de groeten. Luf you, 1 van je liefste nichtjes!

Pauline:Hahaha ja nu mag ik ook aan het woord komen:p Wil eventjes vertellen dat ik alle reacties echt super vind! Iedereen leeft zo met ons mee & dat is echt geweldig!! Het is hier echt super maar stiekem mis ik wel mijn eigen bed. Groetjes aan papa, mama, John&Marian, Wilco&Agniet, Rianne & Leonard & eigenlijk iedereen die me mist. Dikke kus voor Kjeld:) Liefs!

Johan: @ Jaco en Janet: Ik denk een supersoaker..:P
Pa en ma: Bedankt voor het gebed en meeleven.
Elza: Ik hou van je. Zin in volgende week…. Aai door je krullen:P

Els: Iedereen, superbedankt voor al dit medeleven! Ik kan niet vertellen hoe bijzonder we dit vinden! We denken veel aan jullie thuis en deze reacties worden met plezier gelezen door de groep. We hebben het geweldig hier. Het is bijzonder wat we meemaken, soms niet in woorden te beschrijven. Blijf aub voor ons bidden want ook dat hebben we superhard nodig! Groetjes aan mn family en iedereen & dikke kus voor Arjen:)

PS: DE EERSTE FOTO’S STAAN OP INTERNET!! Kijk maar op:

• 24 Juli 2009 - 18:43

Janneke Donker:

Heej, wat leuk dat we nou eens van jullie reacties kunnen lezen, dat is weer eens wat anders dan alleen verslagen (is ook al helemaal geweldig hoor);). Heel veel sterkte daar, blijf voor jullie bidden.

Liefs Janneke

• 24 Juli 2009 - 18:49

Conny Den Hartog:

Wat leuk, al die reacties.
    Super!

• 24 Juli 2009 - 18:51

Matthijs:

wat leuk om jullie reacties te lezen! ik zal in ieder geval proberen wat regen naar jullie te sturen ;) net leek het hier alsof een muur van water naar beneden viel!! er is dus genoeg:)

nu lekker weekend! 2dagen uitrusten om er nog 4 dagen keihard tegenaan te gaan daar in feketic! zet hem op!!!

• 24 Juli 2009 - 19:08

Janny :

Leuk om al jullie reacties te lezen.

Groetjes vanuit
    Bunschoten(Hille en Janny) en Rhenoy (pa en ma Kreukniet)aan iedereen (ook voor Arjan). Wij hebben hier afkoeling genoeg met al die plensbuien.

Succes met al jullie werk.

• 24 Juli 2009 - 19:17

Fam. Bouter:

Wat mooi om jullie reakties te lezen...Bedankt Wilmienke, ook namens Jannelien die jou erg mist. We zijn onder de indruk van al het werk dat jullie doen!
    Hopelijk hebben jullie een paar fijne dagen om uit te rusten. Om met frisse moed de laatste week in te gaan...We omringen jullie met ons gebed.

• 24 Juli 2009 - 19:22

Willeke Herwig:

Ha Johan, wij houden jullie ook in de gaten, hoor! kHeb jou nog niet veel gezien op de filmpjes en foto's, maar ongetwijfeld heb je op de achtergrond stevig de touwtjes (en het tuin-/bouwgereedschap) in handen. Zet 'em op hè!
    Lufjoe,
    Willeke

• 24 Juli 2009 - 19:50

Kilwingers:

hallo daar,

echt leuk om dit alles te lezen......alleen zijn onze kinderen er ook nog of hebben die de verkeerde bus gepakt? hihi....succes met alles we blijven bidden voor jullie....en Daisy heb je je schaar al gebruikt om modellen te knippen? en de knuffels die je bij je had heb je die al uitgedeeld?
    dikke kus van ons uit het nog steeds zonnige zeeland

• 24 Juli 2009 - 20:18

Jan:

Hoi allemaal. Leuk om de reacties van jullie op de berichten zo te zien! Marieke, namens Anne de melding dat de verrassing nog even uitblijft. Ze durft gewoon niet! Wilfred, ze is niet bang voor je. De komende dagen kunnen jullie uitusten, dus geniet ervan! Voor zondag gezegende diensten zowel de bapichtus als de diens bij ds. Laslo. Als het net zo verloopt als vorige week, dan ben ik best een beetje jaloers op jullie.
    Groeten en ik kijk nu al uit naar jullie en in gedachten en gebeden steeds Close2U!

• 24 Juli 2009 - 20:24

Kilwingers:

haha.....na wat fotoos gekeken hebben we de kilwingers ontdekt hoor gelukkig want Duncan maakte zich al zorgen.....en enorm hard gewerkt hebben jullie zeg echt super die foto van de tuin voor en erna....jullie zijn echte kanjers met ze'n allen.....rusten jullie nu maar lekker uit....en jullie mogen morgen zeker eerst uitslapen?

liefs ons

• 24 Juli 2009 - 20:28

John En Marian:

Hoi Pauline

Wij missen jou natuurlijk ook, maar gelukkig zijn jullie nu over de helft en hebben jullie al veel werk verrricht. De foto's zijn erg mooi.
    Nou pauline nog even vol houden en dan mag je weer in je eigen bedje slapen.
    Werkse nog volgende week en hopelijk hebbben jullie een goede terug reis. Pauline een dikke knufffel van ons.

Groetjes John en Marian

• 24 Juli 2009 - 20:32

Bertie:

lieve allemaal,
    Geweldig om jullie reacties te lezen en Lot wij missen jou ook hoor meissie. Fijn dat je het zo naar je zin hebt. We zijn wel super benieuwd naar je werk bij de gehandicapten. Succes verder lieffie. dikke kus.
    En jullie allemaal nu lekker genieten van een paar WELVERDIENDE vrije dagen.en natuurlijk blijven we voor jullie bidden. Hendrik, Bertie en mathijs

• 24 Juli 2009 - 20:40

Adrie:

Geweldig, al deze reacties van jullie. Als jullie wisten hoe laat iedereen hier naar bed gaat :-D nog ff w88, want er zal zó nog wel een blog komen :-) Gelukkig is internet er weer. En leuk de foto's!!

• 24 Juli 2009 - 20:46

Fam Romijn:

Leuke foto,s en reacties van jullie. Er is al heel wat werk verricht,super wat jullie allemaal doen. Wij wensen jullie een goed weekend toe.

• 24 Juli 2009 - 20:50

Opa En Oma Van Karin:

Hallo lieve meid wij bekijken bij je ouders de foto,s en de reisverslagen zo te zien heb je het goed naar je zin.Maak er iets moois van met z,n allen.

• 24 Juli 2009 - 21:09

Mieke:

Hey daar allemaal,

Ook ik volg jullie verhalen trouw op de site en vind het echt super dat jullie zoveel kunnen betekenen voor die mensen daar. Zet 'm op deze week!!!

Dikke kus voor Lotte!

Groetjes Mieke

• 24 Juli 2009 - 21:14

Kjeld:

Hey Plientje! Leuk dat je zo wat kan reageren. Nu jij in Servië bent is het maar stil ;) Maar je bent echt goed bezig hoor. Ik ben trots op je ;) Ga zo door! xxx

• 24 Juli 2009 - 21:19

Fam Post Uit Putten:

Wat leuk om een groot en belangrijk deel van onze familie bezig te zien......de van Dammen!!
    Alleen Marius en Wil komen wel erg bescheiden over, zijn we niet zo van ze gewend.
    De puinhopen rond de kerk lijken wel wat op hun tuin.........
    Grapje... Van harte een goede tijd verder toegewenst, wij hopen dat jullie lichtpuntjes mogen zijn in het leven van verschillende medeschepselen daar.
    God zegene jullie!
    Liefs van Johan, Corrie en kinderen

• 24 Juli 2009 - 21:23

Fam. Van Der Wind:

Hoi, Wil, Marius en meiden.
    Leuk om de reisverslagen te lezen, zodat we weten wat jullie daar allemaal doen. Wat een mooie foto van jouw Wil! Van harte God's zegen toegewenst met jullie werk!
    Gr. Hans, Mir + kids
    ps. noemt iedereen jullie daar ook Jus en Hies?

• 24 Juli 2009 - 21:24

Petra:

Super leuk om jullie verhalen te lezen! Moet heel bijzonder zijn om daar te mogen zijn.
    En Jo..niet te hard bakken...tkomt hier met bakken naar beneden helaas...en flitsen, brrr.
    Iedereen goed weekend daar en veel plezier.
    Gods zegen voor het verdere werk wat jullie nog moeten doen!
    Groetjes

• 24 Juli 2009 - 21:24

Fam. Van Der Wind:

Hoi, Wil, Marius en meiden.
    Gr. Hans, Mir + kids
    ps. noemt iedereen jullie daar ook Jus en Hies?

• 24 Juli 2009 - 21:30

Willemieke:

Heej BOUwers en begeleiders!

Super om alle verslagen en reacties te lezen! Door de foto's kan ik zelfs ook een beetje mee genieten:D. Ben bijna jaloers op jullie werk. Maar hier is ook nog veel te doen dus als jullie nog vrijwilligers werk zoeken;) haha!
    Tot volgende week (nog niet aan denken hoor, eerst maar genieten!)

Groeten, Willemieke

• 25 Juli 2009 - 06:54

Fam. Donker, Vuren:

Fijn dat jullie ook nog, naast al het werk daar, de moeite nemen om ons op de hoogte te houden. We komen vandaag een klein stukje in jullie richting en hopen dat we in Luxemburg ook op de hoogte kunnen blijven.
    De gebedskring is heel fijn om bij te wonen. Dat kan dus helaas woensdag en vrijdag niet, maar onze goede en trouwe almachtige God hoort en ziet ons overal. En we belijden toch de gemeenschap der heiligen!?
    Geniet maar van de winkels en de natuur vandaag!
    Wij hebben veel waardering voor jullie werk en wensen ook de leiding veel wijsheid van God toe!
    God bless you!

• 25 Juli 2009 - 08:29

Hekkies:

Leuk om jullie reacties te lezen. we hopen dat jullie dagje uit geslaagd is. Het is goed om te zien dat alle werkzaamheden goed vorderen. Het is geweldig om te zien en te lezen hoe jullie met de gehandicapten bezig zijn. Doen jullie voorzichtig bij het leggen van de dakpannen.
    Wij snappen wel dat ze tegen Gerrie, HERRIE :) zeggen.
    De groeten aan jullie allemaal en Gods onmisbare zegen toegewenst.

• 25 Juli 2009 - 09:15

Ans En Henny:

Hallo Servië gangers. De tijd vliegt, al weer een week voorbij.
    Onze complimenten voor jullie inspanningen. Wat is er al veel werk verzet! En dan met die hoge temperaturen.
    Ik heb net op internet de weersverwachting in Novi Sad opgezocht. Het ziet er wat gunstiger uit, minder warm en nog steeds droog, vandaag
    Zonnig 29°C. Weersvoorspelling Novi Sad Zon 26 Jul 27°C, Maa 27 Jul 29°C , Din 28 Jul 31°C, Woe 29 Jul 31°C

Leuk om jullie reacties op onze reacties te lezen. Origineel hoor.
    De foto's geven een goed beeld van het werk dat is verzet. Ook de warme contacten met de gehandicapten stralen van de foto's af.
    Het begint al weer te kriebelen, nog maar 4 nachtjes slapen dan gaan we weer op reis. Geniet van vandaag, via de sms begrepen dat jullie met een grote bus op reis zijn - gezellig! Morgen een goede zondag gewenst en veel zegen toegebeden voor jullie zelf en alle mensen om jullie heen.

• 25 Juli 2009 - 09:53

Restantje Rietveld:

Het ziet er allemaal erg gezellig uit. Je zou bijna zin hebben om mee te doen. Op de temperatuur zijn we niet erg jaloers op de zon wel. Gelukkig dat de meiden het zo goed naar de zin hebben. Kilan is zijn spierballen vast extra training aan het geven. Hij wil natuurlijk niet verliezen. Hoop dat jullie thuis in de tuin ook zo voortvarend aan de slag gaan. Missen jullie erg! Kus en groeten van ons

• 25 Juli 2009 - 12:14

Christa Vd Linden:

Leuk om over jullie verblijf te lezen hier in Kinderdijk. Veel succes gewenst van Atilla, uit Subotica. Je ziet het, er wordt ook heel ver weg met jullie meegeleefd. Het zit zo: Atilla woont in Subotica, logeertd in de zomer bij z'n oma in Kacs [Hongarije], msm't met Tointine.
    Nog een handig woord voor het werk met de gehandicapten: bedankt is köszönöm [uitspraak kuhsuhnum]. veel succes in die hitte. groeten van Anton, Arieke, Marileen en Bas,Tointine en Christa

• 25 Juli 2009 - 12:49

Marcella:

Heey Hollies,

We zijn allemaal héél blij dat alles goed gaat bij jullie!!
    Ik moest van opa Hol zeggen; dat ze van jullie houden, en dat alles goed gaat met Rakker!;p

See hulliej Zoen!

XxX

• 25 Juli 2009 - 13:16

Famile De With:

prachtig al die foto's ze worden goed bekeken het was de 154 ste keer toen wij ze zagen geweldig ga zo door Pauline het is stil zonder jou , je bed staat te wachten op je hoor groetjes

• 25 Juli 2009 - 17:38

Bianca:

Hoi Jo, wij zijn weer terug. Net heeft ma alles van jullie reis laten zien. Geniet je er een beetje van? Niet te veel afvallen he?? Leuk dat jullie zulke up-to-date verslagen maken. ZO blijft iedereen op de hoogte.

• 25 Juli 2009 - 17:40

De Van Heemsten:

Hallo Allemaal , hier weer een berichtje van het thuisfront.vannacht heeft het erg geregend en geomweerd maar nu is het erg lekker weer dus wij genieten ook hoor!! Veel succes nog in de komende week
    Groetjes Pa Ma Koko en Djoera.

• 25 Juli 2009 - 18:38

Lenie Bogerd:

Iedereen die in Servie op werkvakantie is wens ik een gezegende zondag en voor de rest van de week allemaal veel werkplezier en genoeg energie om er samen iets moois van te maken.

• 25 Juli 2009 - 18:38

Trio V.Reenen/Arnout:

lieve allemaal,
    het was weer genieten hoor tijdens het lezen!
    ik ben zo blij dat jullie zelf ook zegen ervaren bij je werk in de bouw maar zeker ook bij de gehandicapte medemens...je ziet maar weer: taal is dan niet belangrijk, wel de taal van de Liefde!
    Gods zegen en vrede voor jullie allemaal en Harm: God is absolute great!
    een hartelijke groet vanaf een zonnige camping

• 25 Juli 2009 - 19:42

Kees En Connie:

Wat leuk om weer reactie s van jullie terug te lezen.
    Enne.... Peter wel afzien zeker die hitte
    (niks voor jou he)
    Jullie zijn in onze gedachten.

groetjes C en K Klijn

• 26 Juli 2009 - 11:38

Lisa:

lieve lotte
    ik en manon missen je heel erg.ze heeft gedroomt over je zegt ze.
    :P
    nog supper veel plezier daar he kus lisa en manon

• 26 Juli 2009 - 12:41

Ilona&Mariëlle:

Heej allemaal echt fijn dat jullie het zo naar je zin hebben. Heej marloesje...we missen je hier! zonder jou is het zo saai:(;). Nou aan iedereen daar een dikke kus en nog veel plezier verder!!!

• 27 Juli 2009 - 08:10

Kees En Anneke Sterk:

wat een indrukken zeg!en wat een werk verzetten jullie daar.
    Heerlijk om te lezen en te zien hoe jullie in woord en daad Gods liefde doorgeven.
    We zijn er trots op dat we bij julli thuisgemeente mogen horen.
    Nog veel werkplezier onder Gods zegen gewenst.

• 27 Juli 2009 - 10:17

De Brabertjes :

Hallo luitjes,
    Mooi om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben. We volgens jullie reisverslagen en horen enthousiaste verhalen. Geniet nog van (voorlopig) jullie laatste dagen in Servië.
    En Boudewijn, natuurlijk zijn we je niet vergeten! Maar ja, wij zijn ook druk met vakantie vieren enzo...
    Groetjes, van ma en Mireille (en natuurlijk de rest van de familie)

• 27 Juli 2009 - 12:48

Nelleke:

He Tamara,
    hebben even gekeken naar de filmpjes, echt leuk om te zien, zeg!!
    pa en ma hebben ook meegekeken!!
    Veel succes nog en tot de volgende keer.
    Liefs van ons allen

• 07 Augustus 2009 - 21:07