Even kort - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeugdvereniging Ichtus - WaarBenJij.nu Even kort - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeugdvereniging Ichtus - WaarBenJij.nu

Even kort

Door: Ichtus

Blijf op de hoogte en volg Jeugdvereniging Ichtus

20 Juli 2009 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,
gezien het veel te late tijdstip even een kort berichtje.
We hebben pas sinds een uur ontdekt hoe we hier internet hebben, dus Didier zit hier een film te uploaden over dag 1 en 2. De echte verhalen proberen we morgen online te zetten. We vinden het echt SUPERleuk om al die reacties te lezen!
& we hebben even gereageerd bij de blog van vrijdagavond dus dat is alvast een voorproefje voor de echte verhalen :)

De link met de film is: http://www.youtube.com/watch?v=IpQLf426zkI

Veel kijkplezier! :D

& tot snel weer:)

Groetjes Didier en Els

• 20 Juli 2009 - 05:39

Restantje Rietveld:

Gelukkig dat jullie uitgevonden hebben hoe internet daar werkt. We waren al bang dat het bij een smsje per dag zou blijven. Zijn erg benieuwd hoe het ging bij de grens overgang.
    Voor vandaag veel plezier met het onkruid wieden en de andere werkzaamheden. De Here God zegent jullie in jullie werk! hartelijke groet van ons aan jullie allen

• 20 Juli 2009 - 05:55

Conny Den Hartog:

Wat een superleuk filmpje!
    Hartstikke goed gemaakt en o, wat ben ik benieuwd naar al die verhalen.
    Heel veel plezier met elkaar en werkze vandaag. Bij jullie vast beter weer als hier, want het stort!

• 20 Juli 2009 - 06:32

Adrie:

Geweldig, dat filmpje. Jullie maar slapen en de chauffeurs maar rijden :-) Hebben jullie Henny en Jan uitgezwaaid? En dan nu lekker aan 't werk!

• 20 Juli 2009 - 07:11

Hanneke :

Geweldig zo'n filmpje.
    Super leuk om te zien. Veel werkplezier vandaag.

-x- van Nathan voor Meta

• 20 Juli 2009 - 07:22

Gerard En Marjan:

Wat geweldig zeg dat filmpje, onwijs leuk gedaan. We hebben de afgelopen dagen wat gekeken op de site,en nu vanmorgen hadden we beet!Allemaal veel succes met de werzaamheden en we kijken uit naar meer!

• 20 Juli 2009 - 08:37

ArnouT Den HartoG:

heey, echt een super filmpje gemaakt;)
    jullie lekker geslapen:P
    en anderen alleen maar rijden nou mooie boel:P
    en nu lekker aant WERK^^
    groeten allemaal!!!

• 20 Juli 2009 - 08:40

De Kilwingers:

hehe eindelijk kunnen we weer op internet...en het wachten was het zeer waard.....wat een geweldig film mochten we zien...zo zijn jullie toch nog dichtbij...God is zeer groot en super goed....jullie veilig daar gebracht en de middelen gegeven om ons ook nog te laten genieten ervan.....succes vandaag....en een dikke kus hier van Duncan aan zijn broer Didier en zus Daisy (ook van pap en mam hoor)

• 20 Juli 2009 - 09:17

Gerrit En Ineke:

Super leuk filmpje, zeg! Geweldig om zo met jullie mee te kunnen genieten.
    Zijn erg benieuwd naar jullie verhalen over het werk...
    Veel werkplezier!

• 20 Juli 2009 - 09:18

Matthijs:

Het filmpje was echt super leuk! door al dat geslaap in de auto lijkt het mij dat jullie er de komende 2 weken hard tegenaan kunnen?! zet hem op!!!!

• 20 Juli 2009 - 09:37

Ronald En Jolanda:

Fantastisch Filmpje
    Veel plezier, succes, sterkte, lol, etc, etc.

groetjes
    Ronald, Jolanda, Femke en Annemeike

• 20 Juli 2009 - 10:22

Piet Kok NIjkerk:

Pieter en Mirjam, ik heb het filmpje gezien.Ik heb een goede indruk van jullie groep. Een goede tijd toegewenst. Fijn als je op deze wijze anderen kunt helpen. Goet, Opa Kok

• 20 Juli 2009 - 10:49

Bertie, Hendrik En M:

Echt super dat filmpje.We wachten vol spanning op een volgend berichtje van jullie kant.en voor vandaag lekker WERKEN

• 20 Juli 2009 - 10:56

Marijke Van Gent:

Erg leuk om te zien hoe jullie reis verlopen is. Zo te zien zijn de meesten van jullie uitgeslapen, wat zullen zij een werk verzetten vandaag :). De chauffeurs moeten denk ik nog bijslapen. Heel veel plezier en werkse!

• 20 Juli 2009 - 13:54

maar nu lekker werken.
    daag!

• 20 Juli 2009 - 14:46

Rika:

mooie film, fijn dat we jullie zo kunnen volgen.
    WERK ZE

• 20 Juli 2009 - 15:10

Celena:

heloow allemaal,
    Fijn om te horen dat alles goed gegaan is/ goed gaat :D
    hier is ook alles goed! alleen ik ben alleen net gezakt met rijexamen :( ik had een man die een stuk chaggie was (lief gezegd)maar goed...
    dikke kus aan you all! ben de dagen al aant aftellen wanneer ik jullie weer zie haha!

Celeen

• 20 Juli 2009 - 15:37

Familie Van Felius :

Wat een leuk filmpje, we hopen dat er nog velen zullen volgen, succes met jullie werk!!!

• 20 Juli 2009 - 19:52

Trio Van Reenen:

heerlijk om goede berichten te horen van jullie;het filmpje openen lukt niet op de camping, dat zien we later wel;ook fijn dat Henny en Jan weer veilig thuis zijn; alle goeds voor jullie allen!
    Gerard, Caroline en Sjoerd

• 20 Juli 2009 - 21:08

Fam. Agema:

Wat superleuk om dat filmpje te zien!! Heel veel succes daar allemaal, we denken aan jullie, en speciaal een dikke knuffel voor Lotte!!

• 28 Juli 2009 - 10:42

Marieke:

Haaaay allemaal!
    Wat een mooi filmpje, veeel succes nog

xxxxxx

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Jeugdvereniging Ichtus

Hallo! Wij zijn de jeugdvereniging Ichtus uit het mooie Leerdam. In 2009 mochten wij aan de slag in Servië. We hebben daar een zigeunerdominee een eigen kerk gegeven, helpen bouwen en zijn aan de slag gegaan met gehandicapten. Maar ons avontuur in Servië krijgt een vervolg. Velen van ons hebben namelijk nogmaals het verlangen aan de slag te gaan in Servië. Daarom zijn we twee jaar geleden opnieuw begonnen met actie voeren. En nu is het zo ver, we gaan weer naar Servië! Maar we hebben nu andere projecten dan de vorige keer. Zo hebben we een 5tal projecten waar we met 55man sterk voor staan. Zo hebben we kinderwerk, educatiewerk en werk bij de gehandicapten. Ook gaan we aan de slag in een tuin en knappen we een school op. We hopen alle achterblijvers in Nederland op de hoogte te houden van al onze activiteiten in Servië. Laat ook gerust een berichtje achter, dat vinden we leuk! :D Groet, Ichtus!

Actief sinds 16 Juni 2009