Laatste bericht voor vertrek - Reisverslag uit Leerdam, Nederland van Jeugdvereniging Ichtus - WaarBenJij.nu Laatste bericht voor vertrek - Reisverslag uit Leerdam, Nederland van Jeugdvereniging Ichtus - WaarBenJij.nu

Laatste bericht voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Jeugdvereniging Ichtus

30 Oktober 2012 | Nederland, Leerdam

Beste lezers,

bij deze een laatste berichtje vanaf Nederlandse bodem voordat onze reis begint. Morgen, woensdag 31 okt, hopen we om 16.00 met het mooie roze vliegtuig van WizzAir de lucht in te gaan, om vervolgens om 18.15 te landen op Servische bodem. Met de Leerdammers hebben we een auto gehuurd waarmee we richting Feketic rijden, Aleksandar komt met zijn bus om de rest van de groep op te halen. Wanneer alles volgens plan verloopt zijn we rond 20.30 bij het Central Home in Feketic, waar we deze dagen overnachten.

Het weer in Servië ligt 's nachts rond het vriespunt, maar overdag kan het gaan oplopen tot 18 graden. Wordt dat een dikke winterjas en sjaal, of toch de zonnebril? We gaan het beleven :)

Verder vertelde Aleksandar vandaag dat ze te horen hebben gekregen dat zijn vrouw Danijela zwanger is! Een gebedsverhoring voor hen.. Vlada krijgt dus over ongeveer 8 maanden een broertje of zusje erbij!

Dit was het voor nu, ik ga max 32kg in een koffer proberen te krijgen, ik hoop dat het bij de rest al gelukt is :) Morgen hopen we een eerste berichtje te sturen vanuit Servië.

Vidimo se!

Groetjes, ook namens de rest,
Els

• 30 Oktober 2012 - 22:11

Marja:

goede reis allemaal !!!!!!!!!!!!!!!

• 30 Oktober 2012 - 22:15

Ton:

Ik wens jullie allen een behouden reis en een goede ontmoeting met de gemeente in Servië aldaar en bovenal Gods zegen toe. Gr Ton

• 31 Oktober 2012 - 07:42

Jacques:

Wij wensen jullie een goede, behouden reis en bidden om Gods zegen over jullie werk daar.

groeten
    Jolanda en Jacques

• 31 Oktober 2012 - 11:14

Hans,Meta, Irene En Martijn.:

Een goede reis en een gezegende tijd.
    Breng onze groeten over!

• 31 Oktober 2012 - 16:50

Caroline:

Lieve Els,
    Geweldig dat jullie er weer naartoe gaan.
    Als het goed is zitten jullie nu in de lucht. Hopelijk is het een rustige vlucht.
    Ik wens jullie een heel goede tijd met veel hernieuwde ontmoetingen.
    Geniet van deze tijd en Gods zegen toegewenst!

• 31 Oktober 2012 - 18:24

Tiny V. D.Wal-bakker:

Een gezegende tijd gewenst in Sevie.

• 31 Oktober 2012 - 19:33

Janny Dijksman:

wist hier helemaal niets van dat jullie gingen. maar een fijn verblijf daar, en ik zal jullie volgen.tot het vlg verslag

Jeugdvereniging Ichtus

Hallo! Wij zijn de jeugdvereniging Ichtus uit het mooie Leerdam. In 2009 mochten wij aan de slag in Servië. We hebben daar een zigeunerdominee een eigen kerk gegeven, helpen bouwen en zijn aan de slag gegaan met gehandicapten. Maar ons avontuur in Servië krijgt een vervolg. Velen van ons hebben namelijk nogmaals het verlangen aan de slag te gaan in Servië. Daarom zijn we twee jaar geleden opnieuw begonnen met actie voeren. En nu is het zo ver, we gaan weer naar Servië! Maar we hebben nu andere projecten dan de vorige keer. Zo hebben we een 5tal projecten waar we met 55man sterk voor staan. Zo hebben we kinderwerk, educatiewerk en werk bij de gehandicapten. Ook gaan we aan de slag in een tuin en knappen we een school op. We hopen alle achterblijvers in Nederland op de hoogte te houden van al onze activiteiten in Servië. Laat ook gerust een berichtje achter, dat vinden we leuk! :D Groet, Ichtus!

Actief sinds 16 Juni 2009